Camera Canon G7X Mark II Secondhand Untuk Dijual

Assalamualaikum & hi semua!

Ada tak pembaca blog ekin tengah mencari camera yang sesuai untuk tangkap gambar ke, untuk vlogging rakam video ke atau seangkatan dengannya? Ekin nak jual camera canon G7X mark ii ni sebab rasa macam tak guna je (walaupun sebenarnya sayang nak jual). Daripada tersadai dekat bilik ni, adalah lebih baik ekin let go je dekat sesiapa yang memerlukan.

Korang jangan risau sebab kondisi masih 10/10 lagi. Ekin beli camera ni akhir tahun lepas tau.. dan dijaga dengan teramat lah baik sekali. Aaaaa gitcheww.


Ini lah dia camera nya. Sangat compact. Sesuai kalau korang nak tangkap gambar yang high quality ke atau kot kott ada yang baru nak berjinak dengan dunia youtube, nak jadi vlogger kan... boleh juga pakai Canon G7X Mark II ni. Very recommended!

So, untuk camera ni nanti korang akan dapat:

  • Camera Canon G7X Mark II
  • Charger
  • Battery
  • SD Card 16GB
  • Dan paling penting dibungkus dalam kotak canon tu sendiri

Market price camera ni RM2379. Ekin nak let go RM2200 je. Jimat RM179. Jangan risau, still boleh nego okay :D

Untuk sebarang pertanyaan, korang boleh DM dekat instagram ekin tau @asyiqin.roslee. Ekin akan utamakan untuk for those yang memang dah lama giler survey camera ni. Alright, itu sahaja. Once camera ni dah ada pemilik baru, ekin akan delete entry ni. Thank you!

7 comments

  1. lama tk singgah sini...hai2

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/08/ada-nak-order-origami-3d.html

    ReplyDelete
  2. skrg org dh jarang pakai kamera camni.. pakai henfon lagi mudah n gmbr pown chantek jugak.. ghituu.. aQ punye kamera dslr pown dh berkulat sbb lama bebenor x pakai

    ReplyDelete