Rahsia Nampak Muda dengan El Marino Yang

Risau kan kalau kulit kita nampak lebih berusia dari umur yang sebenar. Muda-muda lagi orang dah kata kita ni nampak tua. Sedih tau! *sobs sobs Tu belum lagi dengar orang membawang pasal kita. Hohoho. Lagilah perit. *isk isk Disebabkan kulit kita sering terdedah kepada sinaran UV, persekitaran yang tidak bersih... lagi-lagi yang tinggal dekat kawasan bandar, mesti lagi banyak terdedah kepada faktor-faktor yang boleh merosakkan kulit muka jika ianya tidak dijaga dengan betul.

Kita sebagai wanita mestilah akan menitikberatkan penjagaan kulit muka. Betul dak?! Mesti nak sentiasa nampak cantik. Nampak muda. Nak kulit sentiasa nampak sihat, licin, anjal... macam-macam lah. Betul dak?!

Jadi,

Sebagai langkah keselamatan, Ekin akan consume El Marino Yang ni untuk jaga kesihatan kulit muka Ekin secara dalaman. Bila kita jaga kecantikan secara dalaman, barulah kecantikan luaran kita akan lebih terserlah kan?! So, that's why lah Ekin percaya El Marino Yang ni akan membantu Ekin untuk sentiasa nampak lebih muda dan berseri.


El Marino yang ni merupakan minuman botani dengan campuran beri, kolagen, delima dan buah oren merah. Apa yang best mengenai El Marino Yang ni adalah kerana ia mengandungi plant stem cell daripada buah delima yang sememangnya fungsi ia memang bagus untuk kecantikan muka secara dalaman mahupun luaran :)


Ekin akan consume El Marino Yang ni, dua (2) kali sehari. Minum satu sachet setiap pagi dan lagi satu sachet setiap malam. Ekin akan consume El Marino Yang ni setiap hari untuk jaga kecantikan kulit secara dalaman. Lagipun memang senang je nak prepare. Tak perlu susah-susah pun nak bancuh this beauty drink. Ambil je air kosong 75ml, masukkan serbuk El Marino Yang ni, kacau-kacau... papppppp! Terus siap. Sedap pun sedap!

*tips untuk lebih jimat, korang boleh je consume El Marino Yang satu hari sekali untuk dapatkan kesan yang minimum dan make sure minum air kosong banyak-banyak untuk dapatkan kesan lebih efektif tau :)

El Marino Yang ni ada dua jenis saiz yang berbeza iaitu 20 sachet/box dengan 40 sachet/box. Kalau rasa nak nampak lebih muda lama sikit, korang beli je terus yang 40 sachet/box. Kata nak cantik kan?! Beli lah box yang besar terus.


Kenapa pilih El Marino Yang?


Antara salah satu sebab kenapa Ekin pilih El Marino Yang ni adalah kerana main ingredients dia sendiri seperti V-Centa, Viqua Tannic+®, Red Orange Complex® dan Collactive. Masing-masing ada peranan tersendiri dalam pembaharuan dan perbaiki sel kulit, meningkatkan hydrasi dan mengurangkan kedutan di wajah. Red Orange Complex® ni juga, kalau korang nak tahu... ia merupakan bahan anti-oksida yang 3x lebih tinggi berbanding buah orange yang biasa.

Selain itu, El Marino Yang ni juga mengandungi 6-1 benefit dalam penjagaan kecantikan kulit muka tau. Antaranya adalah memperbaharui dan melindungi sel kulit, mempertingkatkan penghasilan kolagen, mencerahkan dan melembapkan kulit, dan membantu untuk menganjalkan lagi kulit.



Best kan El Marino Yang ni?! Memang banyak benefit yang kita boleh dapat dengan consume El Marino Yang ni sahaja. Kalau korang berminat dan nak tahu dengan lebih lanjut, korang klik je link website dekat bawah ni tau. Nanti bolehlah kita cantik bersama-sama lepas ni :D #elmarinoyang88

Website : El Marino Yang

7 comments

  1. soon nak meningkat usia ni memang risau jugala kedutan2 ni.
    elok amek supplement siap2 prevention hehe..

    ReplyDelete
  2. ramai review produk ni skrg ekin. mcm best jee untuk cuba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, try lah. memang best pun :) rasa pun sedappp :D

      Delete
  3. Jom follow blog and Visit https://www.iyaseo.id/

    ReplyDelete
  4. Saya pun tgh try set ni...sekotak 20sachet dh abis...ni kotak yg kedua..hasil nya ??? Tungguuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yayyy.. nanti boleh lah share feedback macam mana :D

      Delete