Lazada Shopathon Blogger Contest!

Lazada Malaysia ada buat contest untuk para blogger semua tau. Sebenarnya masa blogwalking tadi, Ekin tengok ramai bloggers yang share pasal Lazada ni. Ingatkan apa tadi. Rupanya Lazada tengah buat contest untuk blogger sehingga 27 September 2018. Masih sempat lagi kan untuk join? Dan yang paling best nya dengan join contest ni, Lazada Malaysia dengan baik hatinya nak bagi voucher worth RM30 untuk sesiapa yang participate. Memang rugi kalau tak join.

Untuk blogger-blogger yang belum join lagi, korang klik sini (LAZADA SHOPATHON BLOGGER CONTEST) untuk tahu lebih details.


hah, join tau jangan tak join!

Okay, untuk Lazada Shopathon Blogger Contest ni terbahagi kepada dua session. Dimana:

  • First session - 1 Sept until 9 Sept 2018 (All You Ever Wanted)
  • Second session - 21 Sept until 27 September 2018 (......)
Jadi, task untuk first session ni kita kena pilih tiga produk yang kita nak beli dekat Lazada dari dulu lagi tapi asyik terbantut tak jadi je. Haha. Make sure produk tu available dan valid di Lazada.

Ini adalah tiga barang yang menjadi pilihan Ekin. Lama juga ni nak senarai pendekkan. Haha. Tiba-tiba rasa macam apa yang ada dekat Lazada, semua Ekin nak. Tamak sungguh!


1. Fujifilm XA3 Mirrorless Camera


Dah lama sebenarnya Ekin usha tapi masih tak kesampaian nak dapatkan lagi. Sejak dah aktif blog ni, rasa keinginan nak ada camera ni membara-bara.


2. Lala Solid Wooden Single Bed



3. Reebok Womens Running Shoes


Ni lah dia 3 items yang ada dalam wishlist Ekin. Macam mana pula dengan korang semua? Mesti ada kan barang-barang yang korang rasa nak sangat sangattt tapi tak kesampaian nak beli. Jadi, inilah masanya untuk korang grab barang idaman korang.


LAZADA ada buat 9.9 Festival Sale untuk korang yang sukakan sales! Festival ini akan berlangsung dari 6 September sehingga 9 September 2018. Apa yang menariknya Festival Sale kali ini?! Korang akan dapat sebanyak:

DISKAUN HEBAT SEBANYAK 90% OFF

LEBIH DARIPADA 2000 VOUCHERS UNTUK DIMENANGI

LEBIH 100 BRANDS UNTUK ANDA PILIH

Ekin dah ada wishlist barang-barang yang Ekin akan nak dapatkan! Korang bila lagi? Nak tahu lebih lanjut?! Klik sahaja website Lazada di bawah ni.



17 comments

  1. Semoga berjaya.. Lawa kasut tu..

    ReplyDelete
  2. Tak sabar nk tggu 9.9 tu. Banyak benda dah masuk dlm list. By the way good luck asyiqin.

    ReplyDelete
  3. Goodluck and all the best Ekin, akak pun ada usha kasut tu :D

    ReplyDelete
  4. Good luck ekin. Selamat berkenalan. Akak follow sini ye.

    ReplyDelete
  5. Wahh seronoknya. Goodluck ye 😊

    ReplyDelete
  6. Congratulations! Dah shopping ke hehehe?

    ReplyDelete