[YOUTUBE] Aplikasi apa yang influencer guna untuk buat duit? | JAG Malaysia

Kalau sebelum ni, ekin pernah kongsi dekat blog ni mengenai aplikasi JAG Malaysia. KLIK SINI  untuk baca. Yang mana belum tahu tu, aplikasi JAG ni adalah satu aplikasi yang kita boleh dapatkan side income hanya dengan menonton atau share iklan-iklan yang ada ke sosial media. For those yang dah jadi power influencer dekat dalam akaun JAG ni, kemungkinan korang dapat berpeluang untuk review produk-produk dan share ke instagram. Rate harga untuk power influencer ni pun boleh lumayan juga tingginya berbanding dengan share iklan sahaja.

Haritu ekin buat versi membaca.


Kalini, ekin buat versi mendengar pula. Bukan main lagi eh ekin. Hehee. Korang dah tengok ke video yang ekin buat dekat youtube channel ekin? Kalau belum tengok lagi, pergi tengok sekarang jugak! Ahahaaa.

Kekwat jugak lah nak buat video ni sebenarnya. Tapi apakan daya. Akan ku teruskan juga perjuangan untuk memiliki youtube channel sendiri yang berjaya! Chaiyokkkk.


Nak tengok versi video, korang boleh klik je atas ni. Dah tengok, jangan lupa subscribe! Hehee.

Thank you readers kerana sudi membaca. Jangan lupa untuk komen di bawah. For those yang tanya apa-apa soalan di ruangan komen di bawah, jangan lupa untuk tick NOTIFY ME supaya korang akan dapat notification apabila ekin atau someone else membalas komen korang okeh!

~

Follow me:


2 comments