Aplikasi Buat Duit Dari Rumah | Cashzine

Assalamualaikum & hi :)

Korang tahu tak ada satu aplikasi yang kita sebenarnya boleh menjana pendapatan daripada rumah? Duduk goyang kaki, duit terus masuk. Siapa je taknak kan? Kalau ekin suruh angkat tangan siapa yang nak jana pendapatan dari rumah, mesti semua akan angkat tangan. Betoii dak?

“Ekin.. ekin... nak tanya nih. Betul ke aplikasi ni ekin? Mana tahu dia tipu ke?”

Ok, sebelum ekin share dengan korang ni. Sudah semestinya, ekin dah try apps ni sendiri. Taknak lah share dengan korang info yang tak berguna. Mestilah ekin nak share dengan korang info-info yang berguna dan ekin pun dah try sendiri. Aaacenggitewww.


Apa yang menariknya aplikasi Cashzine ni adalah, selain korang boleh jana duit daripada rumah, korang juga boleh ketahui info-info semasa tau. Cashzine ni dia akan sentiasa update articles yang akan disajikan untuk pembaca semua. Korang sendiri boleh pilih nak baca article dalam kategori apa.

Bagi ekin sendiri lah kan... Ekin suka apps Cashzine ni sebab semua article dia adalah berbahasa inggeris. Dalam masa yang sama, sambil jana duit... ekin boleh tingkatkan lagi penggunaan dan vocabulary english ekin. Kita dah ler tak pandai english, kena lah banyak membaca kalau nak improve. Ye dak? 

Ok, tanpa berlengah masa lagi. Jom ekin ajar korang, step by step untuk register aplikasi Cashzine ni dan macam mana nak dapatkan 800 coins yang pertama dalam sekelip mata. Hebat ke tak hebat?!


1. First, korang kena download/install dulu aplikasi Cashzine ni daripada App/Play Store.
2. Bila dah install, korang buka dan klik dekat bahagian “Me” yang ekin tunjuk dekat anak panah tu.


3. Lepastu, korang klik “Login” dan dia akan keluarkan paparan seperti gambar di sebelah kanan ni.
4. Then, korang klik je “Create an account” dekat situ.


5. Untuk bahagian ni, korang masukkan details korang dekat bahagian yang dia minta tu. Pastuh, boleh terus klik “Registration” atau “login directly”.
6. Hahh, dekat sini lah part macam mana korang nak dapatkan 800 coins yang pertama dalam sekelip mata je tu. Korang klik je “Enter invitation code” dekat situ okay.


7. Dah klik dekat step no 6 tadi. Korang masukkan invitation code ni untuk dapat free 800 coins dalam akaun korang.

Dah selesaiiii bahagian registration kita. Hahh, tepuk tangan sikit. Btw, jangan lupa check dulu sama ada 800 coins korang tu dah masuk ke belum tau. Dia memang akan directly masuk bila korang dah enter invitation code dekat atas ni.


Korang dah boleh start baca article untuk kumpul coins masing-masing. Nak dapat coins lebih, korang share je article tu dekat kawan-kawan korang dan suruh depa baca sekali.

Untuk sharing satu article tu, korang boleh dapat dalam 20, 30 atau 40 coins tau. Banyak kan?


“Coins yang terkumpul tu kita nak buat apa?”

“Boleh redeem duit kan? Betul tak?”

Yaaaa, betul. Tepat sekali. Coins yang terkumpul tu kita boleh redeem, tukar kepada duit. RM1 pun kita boleh cashout terus. Ada sesetengah aplikasi ni, kita kena kumpul banyak-banyak dulu, baru boleh keluar. Tapi dengan Cashzine, minimum RM1 pun korang dah boleh cashout dah.

Untuk dapatkan RM1 ni, korang kena ada 1000 coins untuk redeem.

“Hmmm.. nak kumpul 1000 coins ni pun penat lah”

Takpe.. takpe.. korang jangan risau. Ada tips menarik macam mana nak dapatkan coins dengan mudah dan senang. Baca dekat bawah ni.


Aplikasi Cashzine ni dia ada 4000 coins bonus dan 15% daily comission kalau korang invite kawan-kawan korang untuk jana duit melalui Cashzine bersama-sama. Hahh, kata nak kaya bersama-sama kan? Apa kata korang invite kawan korang jugak. Paling.. paling pun, korang dapat commission... kawan korang pun dapat free coins. Gitewwww.

Apapun, duit ni bukan jatuh dari langit. Kita kena lah beruasaha lebih sikit untuk dapat yang lebih. Kalau usaha sikit cenonettt je, dapat lah yang cenonettt. Kalau usaha dengan keras, dapatlah hasil yang setimpal. Apapun, usaha kena ada.

Ekin ucapkan goodluck untuk korang yang nak jana duit melalui aplikasi Cashzine ni yea. Paling penting, jangan lupa MASUKKAN INVITATION CODE ekin dekat atas tu kalau nak dapatkan free 800 coins.

Kalau korang rasa entry ekin ni bermanfaat, share lah berita boekkk ni dekat kawan-kawan yang lain.

Ok bye!

5 comments

  1. bagus aplikasi ni! boleh bantu tambah income!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan lupa install tau 😋 sambil duduk saje2.. boleh kumpul duit.. hehee

      Delete
  2. Wow. Apps macam ni pun ada ek. Menarik ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahh, menarik kan?! harap2 lah duit cepat beranak dengan jayanya

      Delete
  3. saya dah daftar cashzine semalam. menarik!! mudah sangat caranya. kepada yang berminat, boleh la masukkan inv code sy ni 794819. goodluck!!

    ReplyDelete